Snart dags...

Ja, snart är det dags att för året inviga Chappen. Att det har hunnit vara öppet i två dagar utan att vi har varit där är ju nästan katastrof. Men idag är det dags. Bara vänta på att Lena ska vakna till liv och att det öppnar för dagen, sen drar vi. Ser fram emot att se vad som hänt då det ryktas om en del ombyggnationer därute. O då är det ju bäst att kolla läget nykter först så vi hittar runt sen när det är dags för öldrickandet.

I torsdags gjordes inte ett skit. Vaknade tidigt, hade tänkt åka o hälsa på farmor, men när jag ringde o ville komma skulle hon iväg på återbesök hos läkaren. Då gick jag o la mig igen. Planen var några minuter att ändå åka inåt stan o hälsa på lite annat löst folk som jag sällan träffar, men kände att jag nog var lite sömnig o några timmar till skadar ju inte att sova. Gick upp igen halv tolv.... oups:-)

Bytte hem åt mina fiskar då det akvariet de bodde i började läcka vatten. Åt lite, ringde farmor igen som inte kommit hem.... Somnade på soffan, sov till sju. Kollade på en film, gick o la mig. Så ja, jag sov bort hela torsdagen o fick inget vetigt gjort o var inte utanför dörren på hela dagen.

Igår vaknade jag till en grå himmel o regn. Attans vi som planerat promenad på mossen. Men inget hindrar oss, o efter en stund hade himlen skiftat färg till klarblå istället. Promenaden blev hur härlig som helst. Efteråt var Maj-Britt med mig hem o vi grillade o tjatade bort resten av eftermiddagen, rätt som det var hade klockan hunnit bli sju och jag kände att det nog är dags att hoppa in i duschen o ladda för lets dance. Det blev en kanondag från början till slut. och när lets dance var slut var jag det också o kröp ner i sängen för att sova. Hade lite bekymmer med den delen trots att jag var så trött. Men till slut gick det o idag känner jag mig utvilad.



Nä, nu måste jag sätta i batteriet till kameran på laddning en stund så jag kan ta med den till chappen o försöka föreviga några fina westernbilder.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0