Surfplatta

Idag har jag införskaffat mig en surfplatta. Det är bara en tidsfråga innan datorn här ger upp fullständigt:-( o det är ju ändå rätt smidigt det jag använder datorn till för det mesta att bara ha en skärm att hålla i...



Det är lite ovant men känns ändå rätt bra, och erbjudandet jag hittade gjorde att den var 1800:- billigare än vad den normalt sett kostar... Så det känns som jag gjorde ett kap. Sen är det ju lite ovant att inte ha ett vanligt tangentbord, men det vänjer man sig väl vid. Ska jag skriva mer som typ här får jag väl starta nån av de andra datorerna...

Inatt kom det snö igen. Inget roligt alls, men inte heller oväntat. Det kommer ju alltid ett bakslag innan våren kommer på riktigt. Dock har jag inte gått nåt idag, varken på lunch eller ikväll... Det känns i huvudet o jag ångrar lite att jag inte gjorde det. Får bli lite extra imorgon. Funderar på att testa att intervallspringa lite också... Men det beror helt och hållet på underlaget. Och givetvis hur jag känner mig då, men ut o gå ska jag i vilket fall som helst...

Nu ska jag iallafall ta o krypa ner i sängen o sova lite. Så jag orkar ta tag i mitt liv imorgon igen...

Kommentarer
Postat av: Kia

Man vänjer sig absolut vid att skriva utan tangentbord efter ett tag, det är bara att öva på!

2012-04-22 @ 19:45:29
URL: http://www.kopa.se/ipad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0