Oj då...

Nu var det visst tre veckor sedan jag skrev nåt häri... Men tiden har runnit iväg o jag har helt enkelt glömt bort att uppdatera. Förutom en himla massa dansande så har det inte direkt hänt nåt. Jag är inne i en period när dansen är fantastiskt rolig o jag hela tiden längtar till nästa gång.

Igår på midsommarafton var jag hos Caritha o firade. Det var sill o potater, tårta, grillning på kvällen o på det en hel del alkohol. Hade en mycket trevlig kväll med massor av skratt. Förvånad att sminket satt kvar då det skrattades så tårarna rann. Som vanligt o som sig bör regnade det givetvis på kvällen, men vad gör väl det???

Kvällen blev inte särskilt lång, kom hem vid tolvtiden. Men då mådde jag inte riktigt bra. Huvudet sprängde och maten jag ätit ville ut igen. Min tanke var att jag nog skulle må bra idag iallafall. Först en långpromenad hem med friskluft, o sen rensa ur skiten innan sängdags. Tji fick jag för det... halv fem vaknade jag av att huvudet återigen bara sprängde o jag insåg snart att det var lika bra att sätta sig på toalettgolvet en stund. Efter nån timme gick jag o satte mig i soffan... lägga mig kunde jag helt enkelt inte då hela världen snurrade för mig. Men sittandes i soffan kunde jag somna om o sov till tio. Då mådde jag kanonbra igen o magen skrek efter mat. Glad att det rättade sig till snabbt. Ikväll är det dans på Drottningtorps countryfestival. En mysig liten tillställning som är varje år på midsommardagen. Lite artister som brukar vara bra spelar, och i pauserna dansar vi med Thomas som DJ. Vädret är väl inte det bästa, men med lite regnkläder ska det säkert gå bra det också:-)

Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på o skriva mer, men ska verkligen försöka skärpa till mig igen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0