Adios Amigos

Nu har jag packat, klippt gräset, ansat till mig själv. Så allt är klart för avfärd till Spanien imorgon bitti. Sitter nu o kollar på en film jag sett flera gånger tidigare, tänkte att bättre att se den så kan jag lägga mig när jag blir trött. Jag vet ju hur den slutar. Men tyvärr är jag inte riktigt så smart, för trots att jag vet slutet så måste jag ändå se det...

Men men, tidigt imorgon ringer klockan, då är det bara det allra sista kvar o sen bär det iväg för en veckas sol bad o goda drinkar. Kan lova med all säkerhet att det inte kommer bli några som helst uppdateringar under tiden.

Så medans jag försöker få god mat o goda drinkar att komma överrens med vågen får ni ha det så bra här i regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0