Minus...

Måndagar är min vägdag. Har kommit fram till att vågen alltid visar som minst måndag morgon:-) Nu har jag gått ner 7,6 kilo... JIPPIE.... 1,2 kilo sen förra måndagen. Det är ju givetvis lättare att kämpa om det hela tiden rör sig neråt. Men jag vet ju att förr eller senare kommer det säga stopp. Kanske till o med gå upp nån vecka, stå still någon, långsammare nedgång. Men ju mer man kommer in i det desto lättare är det ju att ändå inte trilla dit. Jag är hittils nöjd med nedgången, o med tanke på helgens fuskande så vore det dumt att vara nåt annat.

Imorgon är det den årliga Semledagen... Frågan är om det är tillräckligt gott för att unna sig?? Svaret är nog JAAAAAAAAA, En semla kostar 10 points. 2 tjänar jag in på min lunchpromenad, sen dansar vi 2,5 timmar på kvällen, då får jag ihop resten... Så det ska nog ordna sig. Men sen får det vara nog med gottigheter. Att fuska nån gång ibland är okej, men det får ju inte bli för ofta för då är det kört....



Måste nog investera i nya skor också... Diskuterade med min mamma häromdagen att jag minsann köper minst ett par Reebook varje år, för det mesta blir det två par. Eftersom jag går i gymnastikskor hela året så slits de snart ut och förlorar dämpningen, o med mina fotproblem är det guld värt med riktiga skor... Insåg idag att det var nästan 3 år sen jag köpte de skor jag har idag.... Vart sjutton tar tiden vägen?? O inte konstigt att jag bara får ondare i foten för varje promenad... Men de får hänga med till en regnig dag då jag inte kan ta min lunchpromenad...

Nu blir det lite teve, en kopp te och ett äpple till det.... tidigt i säng ska det nog bli också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0