Pizzabekymmer igen

Ja, knappt en vecka kvar tills vi ska ut o äta pizza med dansklubben i Värnamo. På lördag ska vi hem till Björn o fika, dansa o sen bege oss till Chaplin för att äta en pizza. Eller ja, jag antog att man kunde beställa det man vill ha. Med tanke på hur min mage mått de gånger jag "fuskat" tidigare så är jag inte det minsta sugen. Det handlar inte om att jag inte vill unna mig nåt extra nån gång, utan det handlar om att jag helt enkelt inte är sugen. Men självklart vill jag följa med o kollade därför lite på jobbet vad de har för typ av kebabkött, kanske kan jag ta en sallad då??? David tittar oförstående på mig...CHAPLIN HAR INTE KEBAB.... va fan är det för pizzeria som inte har kebab??? Nä, de vill vara just pizzeria, de har vunnit priser för sina pizzor så de är säkert jätteduktiga.. Men de vill bara sälja just pizza... Så nu börjar jag ju bli lite orolig... vad ska jag äta??? Har de sallad?? Det visste de inte, men enligt mig så är ju inte sallad pizza så de borde inte ha det. Å andra sidan skulle de väl tjäna på att iallafall ha nåt annat än bara pizza eller?

Ja, ja.. det löser sig väl. I värsta fall får jag väl försöka hitta någon som vill dela en pizza med mig. För jag vill absolut följa med, o efter några timmars dansande misstänker jag att jag kommer vara hungrig också..

Nä, nu ska jag titta på desperata hemmafruar o dricka upp mitt te... Samtidigt får jag väl fundera på mitt matproblem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0