Motorsprängning

Fattar inte syftet, var till o med tvungen att googla på om det verkligen var vad jag trodde. Å ja, man ska alltså varva en motor tills den sprängs... Syftet någon?? Kommer ni på en enda sak som får mig att tycka att aha, så roligt, eller åh, så bra. Då ska jag kanske ändra åsikt.. Men än så länge tycker jag nog att det är fruktansvärt barnsligt och onödigt...

När vi var i Tidaholm i lördags hörde vi talas om en liten olycka som tyvärr antagligen skulle kosta det som de lyckats samla in och egentligen skulle skänkt till välgörande ändamål.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YGasx3DwoVM

På nåt sätt ska det gå att lägga in filmen direkt här, men ni får trycka på länken o kolla om ni är nyfikna... Vid staketet strax bakom bilen sitter en kille i rullstol, vad hade hänt om han suttit en meter fel?? Finns det ens försäkringar som täcker det här???

Barnsligt o totalt onödigt är iallafall min kommentar till det hela, förutom så jävla klumpigt... Läste någonstans att om man nu ska göra en sån här sak så ska man INTE använda en bil med automat... eftersom det finns risk att växlarna hoppar i av sig själva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0