Nu tog våren slut

Idag försökte Lena få ledigt från promenaden. Men se det går inte, har sagt att ledighetsansökan måste lämnas in senast söndag för att bli beviljad... o där är jag hård:-) haha, skämt åsido, hon hoppades mest att inte jag heller ville promenera, men även om det blåste så sken ju iallafall solen, o jag har lärt mig att hur motigt det än är så är det så himla skönt att sen komma hem, ta en dusch o sätta sig i soffan o slappa.

Vi hann inte mycket mer än precis hem igen förrens himlen öppnade sig och regnet öste ner. Vilken himla tur att det inte kom tidigare.

Nu är kvällsmaten intagen och duschen avklarad. Resten av kvällen ska spenderas i morgonrocken framför teven o Sveriges mästerkock o sedan Greys Anatomy. Direkt efter det får det fasiken bli sängen så jag orkar upp imorgon. Då blir det linedance på kvällen också... Får väl inte dansa så mycket eftersom jag sköter musiken, men lite ska jag väl iallafall försöka få in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0