Lördagmorgon

Kaffet urdrucket o frukosten uppäten. Sitter o myser under filten framför tv4 nyhetsmorgon i väntan på att dagen ska sätta fart o långpromenaden ska göras. Igår blev det bara en ynka liten lunchpromenad. Kanske inte så ynkligt egentligen, men hade ju eventuellt tänkt att försöka mig på att springa lite. Men med regn i luften hela eftermiddagen o kvällen kände jag mig inte alls sugen på att gå ut. Det fick helt enkelt bli en kväll i soffan med katterna. Inte illa det heller förvisso.

Denna veckan känns det som att vågen stått alldeles för still. Ändå har jag varit noga med vad jag stoppat i mig. Dock har det ju blivit två dagars fuskande med både lunch o kvällspromenader. Men vad sjutton, lite måste jag väl få vila också ibland utan att allt ska stanna upp... får bli mer rörelse i helgen igen så jag kommer ikapp mig..

Nä, på med kläder o göra mig redo, får skriva lite mera senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0