Knäckebröd vs choklad

Blev en promenad på mossen trots snö o blåst.... O är glad att vi åkte, stundom tittade solen fram o det var riktigt skönt. Närapå tre timmar tar promenaden o idag hade vi kaffe o smörgås i bilen när vi kom fram. Kan säga att det var riktigt gott faktiskt. Inga märkvärdiga smörgåsar, bara ost... men guuud så gott det ändå var just då.

Klockan var närmare fyra innan jag var hemma o hade duschat o kunde fixa till lite middag, spagetti o köttfärssås fick det bli idag då jag glömt ta fram fisken från frysen som jag tänkt tillaga. Får försöka ta det imorgon istället. Tänkte göra lite laxburgare. Väldigt gott och smidigt att ta fram från frysen. Bara att fixa till lite tillbehör som potatis eller spenat till.

Efter mat kände jag att jag behövde vila en liten stund. Var ju trots allt uppe 20 över 7 i morse o har gått långt. Men blev besviken på mig själv när jag vaknade halv åtta:-( hade tänkt rensa garderober i dag o sortera upp kläder efter storlekar så jag lätt hittar när jag behöver dem... Men det får bli en annan dag.

Sjukt sugen på choklad när jag vaknade var jag också... Men givetvis finns inget sånt här hemma, dieseln i bilen är närapå slut o nästa gång jag kör iväg bilen måste den tankas.... o det orkar jag inte med. Så istället blev det några knäckebröd med potatissallad o skinka. Gott det också, men stillar ju inte chokladsuget direkt...


Bananpaus efter de 6 första kilometrarna...



Kaffe o ostsmörgås väntade vid målet.... mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0