Inte tillräckligt roligt

Varit på A6 idag o skulle inhandla det sista inför resan. Lite apoteksprodukter, tights, mascara. Tänkte även eventuellt unna mig nån snygg topp eller klänning i tron om att jag kanske har hela affärernas utbud att välja på o inte bara tältavdelningen i hörnen. Men än räcker inte riktigt storlekarna till. Visst finns det. Men de plagg jag hittar fanns inte. Så det blev inte mycket mer än det jag faktiskt tänkt köpa.

Mötte även upp pappa för att byta telefonoperatör åt honom och införskaffa ny telefon. Med en väldigt hjälpsam kille i kassan som tog sig tid att hjälpa honom med att flytta över bilder o kontakter så gick det för min del väldigt smidigt. Pappa hade redan valt telefonen när jag kom så jag behövde i stort sett bara skriva på pappret:-)

Väl hemma var jag helt slut. Så det fick bli en timmes vila. Nu har jag lite kaffe framför mig och när det är urdrucket ska det på allvar börjas packas, städas o fixas så allt är klart tills vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0