Litar inte på någon...

Idag är 1:a april o det är meningen att man ska lura varandra så mycket man kan. Förra året var jag mycket medveten om datumet, läste tidningen för att försöka klura ut vad de hade för skämt. Alla tidningar brukar ju ha nåt iallafall.... Blir skitsur när JP skriver att halkskydd ska förbjudas i innerstan eftersom de frigör giftiga partiklar i asfalten...:-( Inser att jag trots min medvetenhet lyckades bli lurad... Så i år tänker jag inte tro på någon, inte en endaste människa, bara så ni vet....

Var uppe tidigt i morse och känner mig hyfsat utvilad. Frukosten är uppäten o kaffet urdrucket. Funderar på att ta tag i min tvätthög så det blir gjort någon gång. Har även massor med kläder i garderoberna som behöver gås igenom och sorteras så jag hittar det jag behöver. Det borde vara en ganska rolig uppgift eftersom jag hittar mer o mer kläder som passar, men det är just den tråkiga högen i tvättstugan som stoppar mig. Den är så jäkla tråkig att börja med....

Om en stund när Lena vaknar blir det promenad, antagligen om vi inte hittar på nåt annat så blir det bara en liten tipspromenad. Vi har pratat om det i flera veckor att det är lite lagom på söndagen eftersom jag dansar sen. Men än så länge har vi inte nöjt oss med lite lagom utan dragit iväg på större sträckor...

Nä, nu ska jag försöka att iallafall resa mig. O kom ihåg, jag litar inte på någon idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0