Försökte verkligen....

Inför dagens tipspromenad så försökte jag verkligen läsa på så gott jag kunde, kollade upp de senaste nyheterna i expressen, både sport, nöje och aktuella händelser i världen. Räknade ut hur länge drottning Elisabeth suttit på tronen o vilka bandylag som vann guld. Men vad hjälper väl det när frågorna inte alls var vad jag hade pluggat in?? Visst handlade det om drottningar o sport, men inte det jag läst på:-( Ja, ja vi får ju en härlig promenad iallafall som avslutas med lite fika.

Har fixat till en köttfärsgratäng som jag tidigare lagt upp recept på, det blir några dagar nu när jag inte kommer ha någon tid att göra iordning mat, så jag kan lika gärna fixa till nåt som räcker ett tag. Imorgon ska vi testa qigong o se vad detta är för nåt. Alla säger ju att det ska vara så himla bra, dessutom ska det förbättra balansen o det skadar ju inte. Balans är ju nåt jag använder i dansen och det har jag många gånger märkt att den är inte den bästa egenskapen jag har.

Ute regnar det igen, hade varit ganska skönt att krypa upp i soffan under en filt o mysa resten av kvällen, men lite dans i reftele väntar o eftersom det är näst sista gången så vill jag inte missa den nya dansen vi ska lära oss. Så nu blir det snart lite mat i magen o sen dags att packa väskan o bege mig mot ytterligare några timmars motion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0