En ovanlig syn

Godmorgon mina vänner!

Sitter här återigen alldeles för tidigt och kaffet ryker i koppen. Var skönt att för en gång skull vakna till ett städat hem o känna att idag kan jag göra vad jag vill. Funderar på att sätta upp ett schema åt mig själv vad jag ska göra varje dag. Egentligen ska man som vuxen inte behöva det, man ska väl ta dammsugaren när det behövs. Men är man så lat som jag så kanske det underlättar. Började iallafall dagen medans kaffet rann ner med att tömma diskmaskinen så det är gjort. Ska ta tag i högen med tvätt snart också. Vek förvisso in allt igår men lämnade lakan o dylikt som jag vill mangla först. Så det står på dagens attgöraschema.

En promenad ska även klaras av idag. Solen skiner utanför och kan tänka mig att det blir riktigt skönt om någon timme när den hunnit bli lite varmare. Inte en dag till ska spenderas inne nu...


Detta ser man inte varje dag... ett tag nu har de gått med på att befinna sig i samma soffa... men då ska den ena ligga i knät på mig o den andra i andra änden av soffan. Men igårkväll gick det bra att till o med ligga brevid varandra. Så mysigt så mina små killar:-)

Nä, nu har ni fått lite morgonuppdatering. Ska ta o häva i mig kaffet o starta igång dagen på allvar här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0