Fest i Malmbäck

Igår var det 50-60 tals fest i Malmbäck. Kan väl inte påstå att jag på något sätt trodde det skulle vara överdrivet trevligt, men i brist på annat att göra och behovet att någon gång få vara lite social på annat sätt än med dansandet så fick jag med mig Bittan dit. Hon tyckte att eftersom hon ändå skulle köra så kunde jag väl unna mig ett glas vin... Om det ändå stannat vid ett glas:-) Eller iallafall efter en flaska... Men inte, det fylldes snart på lite rödvin, lite öl, lite minttu o några baccardi/Cola... Man är ju inte 20 år längre och smällen kommer ju dagen efter.

Men i vilket fall som helst blev det en fantastiskt rolig kväll. Träffade på massor av gamla vänner som jag inte sett sen tiden jag bodde i nässjö. Var ju inte meningen att stackars Bittan skulle bli stående ensam men det var inte lätt att vara still.

Precis strax innan vi skulle bege oss hemåt sprang jag på en kille som jag har ett vagt minne att han varit med någon gång på nån fest förr. Kom dock mycket tydligt ihåg vem han var. Han mindes dock inte mig, för en så snygg tjej skulle han aldrig glömma... hahaha... Jaja, tjatade en stund, lämnade mitt telefonnummer och åkte sen hem o la mig.

Hade festen slutat där hade jag mått kanonbra idag, samt varit betydligt piggare än vad jag är. Men efter nån halvtimmes sömn ringde telefonen, killen som undrade om de fick komma o hälsa på. Sömndrucket svarar jag självklart med den fasta tron att de inte kommer dyka upp.... Vid tre fick jag gå ut o vinka så de hittade till rätt hus:-) Halv sju i morse åkte de hem igen. Ja, han fick minsann åka hem... Under de timmarna slank några öl o baccardi till ner i strupen. Och idag har jag därför varit ganska trött. Kan ju mycket bero på att jag bara sov fyra timmar för vid elva gick jag upp igen...

Idag lär inte mycket hända, har precis tagit en dusch o tagit på mig min underbara onepiece. O nu ska jag bara fortsätta tycka sådär löjligt synd om mig själv ett tag till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0