Morgonmys

Hade tänkt att verkligen sova länge idag. Har haft svårt att somna hela veckan, o när jag väl somnat har jag sovit dåligt. Så idag sov jag änna till 06.30. Då tyckte min kropp det var dags att kliva ur sängen. O eftersom jag vaknade av mig själv så antar jag att jag sovit klart.

Frukosten är intagen o kaffet urdrucket. Nu ska jag bara komma på nåt roligt att fördriva förmiddagen med tills det är dags att åka mot värnamo. Har en del som skulle behöva fixas med, men har lika många ursäkter att slippa göra det. Får se vad jag tar mig för.

Kom inte ihåg om jag skrev detta igår, men gjorde jag det så får ni väl hoppa till nästa stycke:-) När jag kom ut från jobbet o skulle åka hem så sprang det en liten söt mus på plattorna. Jag är ju inte särskilt rädd för såna söta små rackare o det är inte ofta jag får bekanta mig med dem utan att det sitter en katt i andra änden. Utan att tro på det själv försökte jag med närma mig försiktigt med mobilen o ta ett kort... (varför lär jag mig aldrig att kameran SKA ligga i fickan jämt) den lille blev väl lite rädd o kurade ihop sig, men sprang inte ifrån mig. Så jag kunde sätta mig brevid o till o med klappa honom. Till klapphjälp hade jag en liten mjuk plastbit då jag inte riktigt vet om det är så bra att ta i dem... Hade svårt att resa mig upp o åka ifrån den lille, men kan ju inte sitta där hela helgen..


Bilden är ju inte den bästa, måste lära mig att ha med kameran jämt.

I morse hade vågen justerat till de sista 200 grammen också o nu har jag alltså gått ner 20 kilo. Ungefär hälften av vad som var tänkt. Nu är det bara resten kvar. Men det fixar jag..... Togs en bild förra helgen som jag tyckte blev rätt bra, även om det då var ett kilo kvar så får ni ta den som halvvägsbild...



Visst är jag för jäkla läcker...haha... förra året på cruisingen kom en gammal kompis fram o tittade på magen o sa "grattis, vad roligt..." Nu finns den inte kvar, iallafall inte lika mycket...

Nästa bild jag lägger ut blir när jag är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0