Vart tog allt vägen...???

Provade nyss ett par byxor som inte har använts på flera år.... Tänkte när jag tog fram dem att kanske att det iallafall går att använda även om de inte sitter exakt som de ska... De var för stora??? Vart har de kilona tagit vägen? När missade jag en hel storlek??? Men visst är det roligt iallafall, o det var inte värre än att de går att använda, iallafall ett par veckor..:-)

Om någon är nyfiken på att se mig så kan jag meddela att jag har sagt nej till att läggas ut på facebook, jag försöker medvetet undvika så många människor jag kan utan att för den delen vara helt osocial. Jag vill ha gått ner iallafall till hälften innan jag visar upp några kort.... Men det är inte långt kvar, 8 kilo till sen har hälften av allt som ska bort försvunnit. Det är inte mycket. O om jag kämpar på så ska det minsann gå. Inget fuskande nu utan promenader varje dag, pointsen ska inte överskridas... Nu ska jag vara stenhård några veckor.

Idag har det som vanligt blivit en promenad på lunchen och en med Lena på kvällen. Kvälls promenaden var riktigt jobbig idag. Misstänker att benen var lite trötta från vår lilla promenad igår. Imorgon blir det inga promenader alls. Ska iväg med jobbet o äta lunch och på kvällen är det dans. Kommer bli tokig av ljusbristen.... Haha, har jag tur så äter vi där jag tror o i så fall så kan jag gå tillbaka till jobbet, men det vet jag ju inte med säkerhet förståss....

Nä, snart dags för sängen, så jag orkar sitta i möte hela jäkla dan imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0