ONT!!!!

Ja, jag har fortfarande ont i benet. Eller ljumsken eller vart fasen nu smärtan egentligen sitter. Den finns där men jag kan inte riktigt placera exakt vart smärtan kommer ifrån. Tog en mycket långsam promenad på lunchen iallafall. Om inte annat för att iallafall komma ut o få lite frisk luft. Gick hyfsat bra att gå, men när jag kom tillbaka värkte det ännu mer. Lika bra att inse att det får bli lite försiktigt nån dag till nu. Imorgon är det dans, men jag vet inte om jag ska vara ärlig om jag klarar det. Det är ju fasen också när jag äntligen kommit igång så bra som jag ändå har gjort. Vill inte varva ner nu egentligen...Men risken är ju att det bara blir värre om jag inte lyssnar...

Ja, ikväll har det alltså inte blivit någon promenad med Lena alls, hade istället tänkt att rensa lite i garderoben men blev slö o sittandes här.

Mer har inte hänt så vi får skriva lite mer en annan dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0