Min dator är kass....

Skrev inget igår, min dator verkar stundvis inte vilja vara med längre. Rätt som det är slutar allt att fungera och den "fryser" precis där jag är. Måste tvinga fram en avstängning för att starta om. Då funkade det en liten stund men inte särskilt länge..... Jag vet inte hur många dagar jag skulle klara mig utan dator. Har förvisso två till, men den stationära kan jag knappast bära ut hit och den andra får jag inget fungerande internet i... Inte trådlöst iallafall. O att ha sladd in hit är ju som gjort för att snubbla o bryta nåt ben. Får väl hoppas att denna bara var tillfälligt tjurig o slutar bete sig snart..

Igår skulle vi ha en vilodag, den slutade med 5,6 km iallafall. O snabbt gick det. 9,58 minuter per kilometer.... Men måste nog säga att det känns i vaderna idag. Men får ta o tänja ut dem igen vid dansen ikväll...

Nä, nu är det nog bäst jag stänger av datorn så den får vila o postar här innan det är för sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0