Lite frukostmys

Sitter o väntar på att folk  (läs Lena) ska vakna så vi kan gå ut o gå. Men än är kaffet här inte urdrucket och det är ganska skönt att sitta i soffan under en filt i bara pyjamasen en stund på morgonen. Vädret är inte alls så man längtar efter en promenad idag. Regnet hänger i luften o temperaturen är bara +3 grader. Men de senaste veckorna har lärt mig att en promenad direkt på morgonen faktiskt gör så resten av dagen blir bättre. Vi har ju planerat en ganska lång runda idag. Den första biten runt ekholmen är 8km, sen tänkte vi fortsätta runt Mörkebo som är 9,5km.... så totalt ska det bli ungefär 1,7 mil. Bör ta några timmar att gå:-) Men som jag skrev igår, vi börjar väl med den första o ser sen vad ben, fötter o resten av kroppen säger. Måste ju hinna med att kolla hockeyn idag också. Hv möter Färjestan i Karlstad o vi behöver verkligen vinna. Då står det lika i matcher sen och vi är med på banan igen.

Någonstans däremellan behöver jag även städa och försöka fixa lite att tugga på till kvällen då jag får finbesök. Det är ju bra om de slipper bli attackerade av dammråttorna...

Nä, nu ska jag mysa en stund till innan jag sätter fart här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0