Lat

Idag tar jag en promenadpaus. Kanske.. dagen är ju inte slut än så man vet ju inte vad som händer. Men som det är nu så blir det nog till att hoppa över den. Fast givetvis har jag tagit en runda på lunchen, så helt still blir det inte.

Inget händer, därav några dagar utan inlägg... eller egentligen händer en massa men inget jag kan skriva om här. O eftersom det inte gäller mig så är det ju inget som ni måste ta del av heller:-)

När det gäller vikten så stod det förra veckan ganska still. Gick ner 0.2 kg:-( Men å andra sidan så var det ju en hel del fuskande så jag ska väl vara glad att inte vågen rusade uppåt. Denna veckan har jag varit lite duktigare än så länge, förutom smörgåstårta på jobbet en dag. Första tuggan var god, sen mådde magen nästan lite illa av allt fett som är i. Trots detta så åt jag upp biten och tog en till lite senare... Lena kunde inte gå igår, men jag tog mig i kragen o gick själv istället. Hade lite dåligt samvete över fusket...

HV åkte ur slutspelen igår också, tråkigt men tyvärr är det ju så att något lag måste förlora, o tyvärr räckte de inte riktigt till. Men till hösten är det dags igen o då hoppas vi på nya tag och ett SM-guld lagom till nästa vår istället... för de kan det vet jag...

Nu ska jag slappa lite till o försöka knepa ihop en inköpslista... Tänkte åka o handla ordentligt imorgon så jag slipper det där småhandlandet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0