Hockey o matlagning

Jäklar...mitt i min ostsås så märkte jag att hockeyn hade börjat. 45 minuter tidigare än jag räknat med:-( jaja, snabbt slänga ihop det sista för att sätta mig o titta på de tre sista minutrarna i första perioden. Får försöka fixa resten i nästa periodpaus nu.

Våran promenad blev inte dubbel, men en mil är inte så illa pinkat heller. Började kännas i kroppen av att gå på asfalt så tyckte det var dumt att utsätta den för ytterligare påfrestningar. Småregnade gjorde det också, så jag är mest glad över att vi faktiskt kom ut alls....

Ikväll ska det serveras Moussaka, har inte räknat ut pointsen men känns inte som det borde bli så många. Det är ju bara köttfärs o ostsås baserad på mjölk. Ska räkna fram vad det blir o provsmaka innan jag lägger ut nåt recept till er andra.

Nä, nu måste jag koncentrera mig på att heja in pucken i rätt mål. Just nu står det 1-1 och en mycket spännande match....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0