Hel slut idag...

Dagen började som den brukar med lite kaffe o frukost. När detta väl var intaget kom Lena o vi började vår vandring. Först 7.5:an och när vi avverkat den gick vi 1.8... totalt blev det strax över en mil... Men gissa om benen inte velat vara med mer efter det.

När vi kom hem var det inte lönt att göra nåt mer än att häva i mig ett glas vatten. Sen kom Peo o Tobias. Två gamla kompisar (ex) från Falköping som jag inte träffat på evigheter. De var på en liten minisemester i trakten o jag tyckte de minsann kunde komma hit på en kopp kaffe så man fick se dem en stund. Det var ett mycket trevligt besök men lite svårt att prata gamla minnen...haha:-) Efter några koppar kaffe o en liten bit vetebulle åkte de vidare o jag kunde ta en efterlängtad dusch och lite middag.

Behövde handla och fuskade faktiskt med att ta bilen ner. Benen vägrade nästan att kliva ur bilen o tiggde o bad om att jag skulle ta bilen in mellan hyllorna. Men där sa jag stopp o belägg.

Sen har det inte blivit mer gjort här idag. Myten om att man blir pigg av att vara ute måste vara just en myt.... Jag är helt slut o funderar på en tidig lördagskväll....

Men innan jag kryper till kojs så ska jag bjuda er på lite musik. En av två som gick vidare i andra chansen i melodifestivalen idag. Kanske inget jag skulle vilja skicka iväg för en internationell tävling. Men jag gillar innebörden i låten o framförallt den hesa djupa rösten han har. Min nya idol heter Torsten Flinck o känsliga lyssnare bör inte lyssna....

http://www.youtube.com/watch?v=nTQp23yT50U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0