Gissa vad!!!



Denna lilla, lilla röda knapp kan få ett helt elljusspår att lysa upp. Inte illa va:-) haha, idag hittade vi knappen efter att ha frågat några ungdomar som kom springandes. Så dagens runda gick bättre när man till o med såg vart fötternas sattes ned. 4,4 km blev det idag...

Varje dag på lunchen tar jag ju en runda på ca en halvtimme. Idag fick jag med David, min arbetskamrat och rundan blev något längre och 40 minuter istället. Så idag har jag fasen varit extra duktig och skäms inte det minsta över att ha tagit två bitar av vetelängden....

Man ska ju inte ställa sig på vågen för ofta egentligen, men det är ju så svårt att låta bli. Idag efter jobbet så visade den att det bara var 400 gram tills de första 10 kilona försvunnit från min kropp. Detta gjorde att jag genast blev sugen på en promenad....

Skulle även investera i nya lampor till vardagsrummet, då de jag har sakterliga slocknar en efter en. Fick tips om att det fanns billiga på biltema o tyckte det var smidigt att stanna till där på hemvägen. Med mig ut hade jag även en softshelljacka:-) åh som jag velat köpa en, men tyckt att runt 1000:- för en jacka är alldeles för mycket pengar, särskilt då jag förhoppningsvis snart inte kan ha den längre. Men biltema hade en för 149:-, det gick bara inte att låta bli. Så nu kan jag inte skylla på vind o regn längre...

Kvällen har förutom promenad spenderats i Lenas sällskap, nu ska jag bara se på slutet av The Voice sen blir det sängen. Imorgon ska skorna o softshelljackan på igen o benen röra på sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0