Tillbaka...

Hittade en fästing på snottas o var ändå tvungen att resa mig. Där går gränser för hur lat jag är....


Det var inte många sekunder hon satt kvar.. men prova måste man ju:-)


Frida med sin nyvunna vän


Radiobilarna var roligt....


Min snygge lillebror i sin nya hatt...


Sötnöt.... Ett av Chappens nytillskott... ett litet Shettisföl. Så söt så söt såååå... finns även en buffelbebis, men tyvärr är de lite för långt bort för att korten ska bli bra... så ni får nöja er med en häst.


Lucky Luke, blev visst lite suddig....

Ja, så här såg min dag ut i korta drag. Hoppas ni varit på High Chaparall, annars är det på tiden att ni åker dit. Väldig mysigt att gå runt där o strosa vuxen som barn. Ta in på hotell, ta några öl. Eller gör som vi o släng upp ett tält o festa loss... Man har lika roligt vilket som....

Nu ska jag fortsätta slappa en stund iallafall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0