Vilken dag

Är helt slutkörd redan, o dagen är inte ens slut...

Mitt annars så stillasittande arbete tvingade idag iväg mig till arkivet i Forsheda för att leta efter ett gammalt papper. Det tog ca 1½ timme att gå igenom alla lådor som var ganska tunga o behövdes flyttas för att sen flyttas tillbaka igen. Ett ganska rejält träningspass o svetten pärlade sig. Tillbaka till kontoret där det istort sett var dags för lunch och tillhörande promenad. Vädret var underbart och det var egentligen inte alls motigt att gå ut. Men kroppen var trött...

Nu har jag precis kommit hem o skulle gärna sitta kvar här i soffan resten av kvällen. Men så fort min morot är uppäten så bär det iväg för dans i tre timmar... Visserligen ska jag sköta musiken o det kan vara lite svårt att hinna med att dansa samtidigt, men för att tiden ska gå fortare o magen bli mindre så ska jag försöka dansa så mycket som det bara går iallafall... O det är ju faktiskt det roligaste jag vet våra danskvällar. Underbara människor som kommer och dansa är roligt... Men just idag hade soffan varit skön....

Jaja, lika bra att göra mig iordning och bege mig vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0