Underbar dag!!!

Har kommit så långt i mitt gåneriviktliv att jag inte längre suckar över den 30 minuter långa promenaden jag börjat ta på lunchen. Har insett att även om det inte är en lång runda så är den uppfriskande och eftermiddagen blir lättare att ta sig igenom. Sover även bättre på nätterna.

Imorse när jag vaknade var det glashalt ute, o kände en viss besvikelse över att kanske inte kunna ta promenaden:-( för även om man KAN gå när det är glashalt så är min tid begränsad, o efter att ha slagit i svanskotan rejält för några år sedan så är jag mycket försiktig... Men vid halv ett när det var dags så sken solen, det var 5 grader varmt ute och promenaden gick nästan för fort, hade lätt kunnat gå en runda till för att få vara ute i det sköna vädret.

Fredagsfikat idag bestod av en enkel vetelängd... Jag räknar med att med mina promenader varje dag sparar jag ihop points för att kunna unna mig lite fredagsfika... Då längtar jag extra mycket efter nåt riktigt gott, gärna med choklad. Vetelängder inte att fördöma, men det går inte jämföra med en bit kladdkaka.. Men å andra sidan blir det kalas imorgon, då har jag mina points över till det istället:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0