Nya byxor...

Eller egentligen gamla som knappt hunnit användas... Men idag gick de på igen:-) Det är en härlig känsla när man provar o det faktiskt passar. Förhoppningsvis kommer kläderna jag har snart vara för stora... Men jeans har jag i de flesta storlekar ner till målvikten. Så behöver inte köpa så mycket nytt.

Jeansen jag idag tog på hade storlek W40... de förra jeansen som gick på efter lång tid i garderoben hade W42... så neråt går det. O för varje litet steg så blir motivationen större.

Igår var jag lättad över att det nu är några dagar kvar att vila till nästa dans. Men det måste varit just i den stunden. Idag längtar jag till söndag tills det är dags igen. Tiden kan inte gå nog så fort. Går ju fortfarande min halvtimme varje dag. Men den börjar kännas lite ynklig. Inte så att jag tänker hoppa över den, det är skönt att komma ut lite i luften varje dag. Men kanske skulle man ta sig i kragen o ta en promenad även på kvällarna när man kommer hem också???? Problemet är att magen vill ha mat när jag kommer hem, lunch ska fixas till jobbet dagen efter o sen är det mörkt. Snart blir det ju dock ljusare på kvällarna o om inte annat en hel del att göra i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0