Mina stackars ben...

Nu ska det bli lite skönt med några dagars dansuppehåll o få vila benen lite... Det är hur roligt som helst att dansa, men med mitt nya liv att vara med på allt hela tiden gör att till slut blir de stackarna trötta...:-)

Med drygt 8kg mindre att bära på är det mycket enklare att orka. Jag är faktiskt med hela kursen utan att vila mer än de korta pauser vi har. O även om jag är slut i benen så orkar jag. O jag är imponerad över mig själv och mina framsteg.

Nu är jag hemma o har ätit en tallrik yoghurt och en banan. Teet står framför mig o väntar på att bli urdrucket o sen väntar sängen på att få lite besök... Har inte mycket mer att skriva om så ni får höra mer från mig en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0