Inte lika energisk...

Idag har det inte varit lika hurtigt som gårdagen... Tog bilen till affären då jag tyckte att benen kanske behövde vila lite. Ångrar mig lite då det är kanonväder ute och huvudvärken gör sig påminnd igen. Troligtvis beroende av bristen på frisk luft. Tvättat lite och gjort en ny laddning vitkålssallad. Ätit middag som bestod av resterna från gårdagens spagetti o köttfärssås. Sen har inget mer blivit gjort. Eller jo, har ju städat akvariet också....

Funderat en stund på om jag ska ta en liten runda, bara runt kvarteret för att få lite luft, men kommer inte ut, blir sittandes här och tiden knallar på och nu är det inte längre någon idé eftersom det är dags att bege mig mot reftele och lite dans i några timmar igen. Så det är inte just för motionens skull jag hade behövt gå ut, utan för friskluften....Får hoppas det ändå släpper någorlunda när jag börjar dansa. Att dansa o snurra med huvudvärk är inte riktigt vad som ligger på topplistan av roliga sysselsättningar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0