Helt slutkörd...

... men fy fasen så skönt det ändå känns... Så mycket som jag har dansat ikväll har jag inte dansat förut. Jag har en förmåga att tycka att jag kanske inte kan dansen tillräckligt väl, har ju precis hällt upp kaffe, måste nog kissa...osv, osv... Idag har jag gått upp på varenda dans jag någonsin dansat. Kan jag den inte så har jag ändå försökt trampa med så gott jag kunnat. Har även hoppat på enklare danser som jag aldrig dansat förut. Kaffet har druckits halvljummet och kissa kan jag väl göra senare... I snitt har jag dansat varannan dans. Totalt effektiv tid 2½ timme av de fem vi var där.... Är trött i hela kroppen... känns som om till o med armarna fått sig en omgång... men det måste vara att all trötthet helt enkelt inte får plats i benen...

Det enda jag unnat mig att äta var en kaka.... Ja, som inte mina dagliga points räckte till egentligen. Vill helst inte äta upp bonusen utan vill att den ska vara till för lite snabbare nedgång... Men med tanke på min promenad i förmiddags och dansen nu ikväll, plus det jag egentligen sparat tidigare i veckan så var en kaka för 5 point inte så farlig, mitt bonussaldo låg på 29 points:-)

Nu väl hemkommen var det extra skönt med en dusch o krypa upp i soffan med en kopp te... Men ska väl snart försöka förflytta mig till sängen o sova lite, så jag orkar med dansen imorgon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0