Försöker igen

Nu har jag raderat alla gamla inlägg och börjar om från början igen. Rökningen gick ändå åt skogen efter ett tag, men som läkaren sa till mig, man ska inte se det som ett misslyckande att trilla dit igen, man ska se det som att man ändå lyckats med de cigaretterna man kunde undvara.

Nu har jag börjat ta tag i vikten istället och tänker här skriva lite om den resan. Skriva ut lite recept på sånt som är gott, ge lite tips och idéer om vad man kan göra osv. Kanske skriver jag även lite om mitt liv i övrigt. Nu ska jag börja med det roligaste med att ha en blogg, nämligen att fixa till sidan så den blir som jag vill ha den:-)

Men ska försöka återkomma snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0