Attans jäkla skit:-(

Äh, så farligt är det väl inte, men det finns 52 tisdagar på ett år.... o just den tisdagen jag absolut måste gå på danskursen inträffade idag.. Vår ordinarie ledare hade förhinder och jag o Kinna skulle hålla i det istället. Då kommer vår käre VD och undrar om jag vill följa med på hockey ikväll... O jaaaaaaaaaaa, det vill jag, men jag kan inte tyvärr...
Inte heller fick jag någon semla som jag så kallt räknat med... Visst, hade väl kunnat köpa en själv, men det är inte samma sak som att sitta tillsammans o fika på jobbet.

Så ingen hockey, ingen ledare o ingen semla... jäkla tisdagar..

Men i vilket fall som helst gick kursen bra. Kinna tog steg ett och jag lärde ut en av mina favoritdanser på steg 2. Det gick faktiskt bra, såg ut som om de flesta gick åt rätt håll vid rätt tidpunkt o det är ju huvudsaken.

Resultaten av dagen är en sprängande värk i foten.... golvet jag dansar på är inte det allra bästa. Det positiva är ju att den värsta värken antagligen har släppt till imorgon...

Nu blir det en kopp te och lite teve innan det är dags att förflytta mig mot sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0