Sovit bort dagen...

Som många lördagar tidigare så har även denna lördagen startats på Store Mosse. Idag var vi fyra glada tjejer som kom iväg. Promenaden såg för övrigt ut precis som den brukar, paus halvvägs o fika vid målet.



O jag har fått en banan jag också, fast jag hade väl inte tid att se till att den kom med på bild eftersom jag måste springa från kameran o bara har 10 sekunder på mig att hitta en bra pose:-)

Hemma igen handlade jag, lyxade till det med en färdigrätt från findus. Tog en dusch, åt min mat o skulle sova en liten stund på soffan. Eftersom jag vet att jag somnar ordentligt ställde jag idag klockan för att inte hela eftermiddagen skulle försvinna. Men vad hjälper det, den är ju bara att stänga av o POFF så försvann snart två timmar till. Så som vanligt så har jag sovit tre timmar efter promenaden. Det gäller verkligen att inte ha nåt planerat efter promenaden, för den tar verkligen all energi ifrån mig.

Nu har jag bryggt lite kaffe och tagit mig ett päron. Får se om jag tar mig för något mer ikväll eller om jag fortsätter att slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0