Säkrare med helt gummi...

Ja, det kan man tolka hur man vill. Men i oktober när jag servade min bil sa de att jag nog behövde byta vindrutetorkare. O idag har jag gjort det efter att knappt sett ut genom rutan ett tag. O det var ju inte så konstigt med tanke på att gummit inte längre satt fast på torkarbladet... Men nu är det bytt och jag har fri sikt även vid dåligt väder.

Vågen visar nu på -16,4 kilo. Det är många många kilon det. Jag känner mig riktigt nöjd faktiskt.

Regnar ute, så eftersom Lena hade förhinder idag så hoppade även jag över promenaden. Känns faktiskt inte alls bra. Det har blivit en vana, men tyvärr en vana som är alldeles för lätt att bryta. Igår på lunchen åkte jag o shoppade lite nödvändigheter, på kvällen var det dans, idag köpte jag torkare och hoppade över nu ikväll. Imorgon ska jag åka o byta däck på lunchen. Men imorgon kväll ska fasen promenaden tas oavsett väder... Jag har ju faktiskt kommit underfund med hur skönt det är att gå, o framförallt, desto tråkigare väder, desto skönare är det sen att komma in igen.

Tror min lille Diesel har hittat sig en tjej också... haha... nä, katter bryr sig väl inte om det, särskilt inte om de är kastrerade. Men det har varit en lite söt grå kisse här o strukit, tror det är en hona iallafall. Försöker inte komma in utan går utanför o småjamar lite. Igår var diesel ute o sa inte ett ljud. När den andra svartvita är här o stryker blir det ett jäkla liv oavsett om han är ute eller inne. Men inte mot den här inte. För ett tag sen satt hon utanför luckan o jamade. Diesel satt innanför o bara tittade... Han är nog lite kär..:-)

Nä, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0