Så sömnig....

Sitter mest o funderar på om man ska lägga sig i soffan en timme o vila, eller om jag ska ta på pyjamasen o sova så länge som jag kan. Frågan är bara vad sjutton man ska göra sen i natt när jag vaknar i natt. Eller ska jag bita ihop o hålla mig vaken nån timme till o lägga mig tidigt...??? Kommer antagligen somna medans jag funderar ut hur jag ska göra.

Vaknade tidigt i morse också, gick två rundor på tipspromenaden som idag inte alls gick bra. 6 rätt lyckades jag knåpa ihop.. Hur fan ska jag kunna veta att Sacre Cour är en kyrka??? Eller att UEFA champions legue spelas i München??? Ja, ja.... gå hade vi gjort hur som helst, men hade varit kul om man kunde nåt på vägen också...

I eftermiddags har vi varit ute hos Lotta, en tjej från dansen. De hade öppet hus där de bor med hästridning, lerduveskytte och pröva på att dreja. Åkte ut för det sistnämnda.... Fick prova att skapa något, men det är lite svårt när man inte vet vad man ska göra. Blev ett askfat till slut. O vad jag kunde se så var det någorlunda snygg form på det... Kan tyvärr inte visa nån bild då det ska brännas och förhoppningsvis glaseras innan jag får hem det till mig.

Ett besök hos Lenas mamma med lite kaffe o en kaka blev det på hemvägen. Mycket mysig gammal tant:-) Har varit där några gånger förut men nu var det ett tag sen, o fick höra att det syntes på mig att jag gått ner i vikt. Även om jag vet det själv, känner det på kläderna så är det alltid lika roligt att höra andra säga det till mig också, kan inte nog höra det... Ju mer sällan en person träffar mig, desto tydligare ser de ju skillnaden. Arbetskamrater o vänner ser ju mig dagligen så de säger ju inget. O det skulle kanske bara vara jobbigt. Men det är kul att det syns. Imorse visade vågen på -15,5 kilo totalt. Så det vore ju väldigt konstigt om det inte syntes kanske...

Nä, lite teve nu o kämpa för att behålla ögonen öppna en liten stund till.. Imorgon börjar vardagen igen och dags att börja arbeta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0