Nyttigare idag

Nu är det sommar... Iallafall så är sommardäcken på. Även här kommer det snart en utgift, men den ska jag försöka spara på till nästa vårkant. När de bytte däck åt mig så varnade de för att mönstret snart är nere vid minimum. Jag håller tummarna att de klarar sig...

Efter jobbet har kvällspromenaden tagits, det tog emot massor... Var så fruktansvärt trött... När man får en känsla mitt på elljusspåret att man helst bara vill lägga sig ner o dra ett löv över sig o sova då är tröttheten enorm:-) Men som vanligt så finns inte en chans att hoppa av, vi drar med oss varandra jag o Lena. O väl hemkommen efteråt så känns det ju bara skönt att ha den avklarad. Ny promenad imorgon o då ska även lunchpromenaden tas. Det har varit dåligt med det den här veckan också. Men tro inte att jag börjat tröttna eller är på väg att ge upp. Nä, men kombinationen dåligt väder och lite annat att fixa med så har det passat att ta det lite lugnt.

Sitter just nu o halvkollar på Fråga Olle dokumentären... o jösses vilka konstiga människor det finns. Man kan ju undra om det är jag eller dom som inte är normala. För vem skulle inte bli upphetsad av att titta i en webbkamera på tjejer som kissar på sig, eller för den delen vara tjejen som kissar på sig... Det blir väl alla upphetsade över??? Skit samma, var och en gör precis som de vill med sina liv, så länge det inte skadar någon annan som inte är med på det...

Tror i ärlighetens namn att jag går o lägger mig istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0