Hemmajobb...

Igår var vi då o testade Qigong... Vet inte riktigt än vad jag tycker om det, kändes bra i kroppen o jag antar det blir bättre när man lärt sig lite mer. Det gäller ju att vara fullt koncentrerad på sig själv och det är svårt när "fröken" står o säger vad man ska göra. Inget ont i det, det är ju nödvändigt för att lära sig. Men den ultimata effekten uteblir på nåt sätt... Hade också lite svårt att inte bryta ut i ett hysteriskt fnitter när vi skulle slå ut chi från kropparna i slutet... kändes lite som dagis när man leker den där sångleken, huvud, axlar, knä o tå, knä o tå.... Men jag höll mig o behövde inte skämmas. Ser fram emot nästa omgång som tyvärr dröjer två veckor då det är valborg nästa måndag.

Idag har jag suttit hemma o arbetat på eftermiddagen, de håller på att bona golven på jobbet o det medför en lukt jag o min ständigt täppta näsa inte riktigt klarar av. Den blir om möjligt ännu mer täppt. Men har fått massor gjort trots att telefonen ringt i ett. O även om det är lite tyst o tråkigt att sitta hemma med endast två katter som sällskap, så är det ju inte så dumt att kunna jobba i mysbyxor heller... Nån gång i bland går det ju bra att göra så..:-)

Har nu stängt ner jobbardatorn, ätit lite o väntar mest på att tiden ska gå så jag kan åka o dansa lite. Ikväll är sista gången på kursen för den här terminen så det blir väl lite fika också är planerat...

Nä, måste fixa ordning mig så jag är klar när Lena kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0