Fixaren

Kvällens promenad är avklarad. Båda katterna försökte hänga med men tröttnade när de insåg att vi skulle gå ganska mycket fortare än dem. Nästan så det högg till i "mamma"hjärtat när man ser Snottas sitta på backkrönet o titta efter oss. Springa en liten bit för att stanna o titta igen... Kändes nästan som att gå ifrån ett litet barn som inget hellre vill än att få följa med. Som tur är glömmer de fort o han var som vanligt när jag kom hem igen...

Väl hemma intogs kvällsmat, duschen avklarades. Fixat till lite köttfärsås och vitkålssallad. Det var ett tag sen jag åt nu, o börjar bli lite sugen på det igen. Det var lite tjatigt efter ett tag när jag hade det med mig varenda dag i flera veckor... Men nu som sagt var det rätt längesen och det ska bli gott att äta igen.

Nu blir det i vanlig ordning lite teve o en kopp te, ska väl försöka koka till lite spagetti också... Eller om jag gör det imorgonbitti istället... får se vad som händer, en tidig kväll ska det iallafall bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0